Ми вітаємо

we-are-duracell-logo-white
Duracell – це світовий лідер серед виробників високоефективних лужних і спеціальних батарейок, а також акумуляторів. З часу заснування в 1940-х роках, компанія стала культовою в області індивідуального постачання енергією, завойовуючи довіру своїми довговічними компактними батарейками. А в самому серці цього перебував Заєць Duracell.

Duracell Bunny

НАША ІСТОРІЯ

Show / hide

1920 Початок нашої історії

Наша історія починається в 20-х роках ХХ століття з імен винахідливого вченого Семюеля Рубена і енергійного виробника вольфрамових ниток Філіпа Роджерса Меллорі. Рубен прийшов в компанію Ф.Р. Меллорі в пошуках обладнання, потрібного йому для наукового експерименту. Але Рубен і Меллорі побачили хорошу можливість об'єднати винахідливість генія Рубена з виробничими потужностями Меллорі. Їх партнерство, яке тривало до смерті Меллорі в 1975 році, і дало початок Duracell International.

Show / hide

1960 Перша батарейка Duracell на місяці

Перші лужні батарейки компанії продавалися під назвою Меллорі. Нове покоління батарейок виготовлялося спеціально для фірми Kodak, щоб забезпечити енергією її енергоємну камеру з серії Інстаматик із вбудованим спалахом. У 1965 році був представлений бренд Duracell, разом із прагненням створювати програми і продукти для споживачів. Батарейки поставлялися безпосередньо фірмам Agfa, Kodak і Polaroid – виробникам нового покоління портативних пристроїв, у тому числі магнітофонів і переносних рацій. У 1969 році фірма Duracell була частиною місії Apollo 11, ставши першою батарейкою на Місяці.

Show / hide

1970 Народження символу

У 1971 році були вперше використані мідний і чорний кольори, які символізували провідність, силу і перевагу формули батарейок. Батарейки Duracell були першими батарейками, що рекламувалися по телебаченню, і швидко стали частиною загального вжитку, дякуючи слогану, що привертає увагу: «Жодна батарейка не вигладає так, як ця. Жодна батарейка не витримає стільки, скільки ця». У 1973 році народився заєць Duracell. Рекламне агентство Dancer, Fitzgerald and Sample з Нью-Йорку створило незабутню рекламу з зайцем, що грає на барабані. З тих пір заєць став символом переваги батарейки Duracell над сольовими батарейками. Протягом наступних років заєць зі звичайної іграшки перетворився на популярний символ, який надає теплоту і індивідуальність бренду Duracell.

Show / hide

2016 Приєднання до Berkshire Hathaway

Компанія Berkshire Hathaway придбала
Duracell. Duracell продовжує фокусуватися на стійкому розвитку, розробці інновацій та створенні довгострокової якості для своїх клієнтів і споживачів, із тим щоб у подальшому стати незаперечним світовим лідером у сфері індивідуального забезпечення енергією.

Біографія зайця Duracell

Народившись у 1973 році, заєць розвивався в ногу з часом. Водночас із тим, як розвивався і змінювався заєць, проходило постійне вдосконалення якості і потужності батарейок і продуктів Duracell. Сьогодні заєць Duracell – один із найбільш впізнаваних символів бренду у всьому світі.

Duracell

Duracell є світовим лідером в області батарейок для споживачів із найбільшою часткою на ринку і лідируючим виробником високопродуктивних лужних батарейок. Від початку своєї діяльності у 1965 році бренд став символом світового масштабу, завдяки своїй незмінній якості, надійності та інноваційності.

У Duracell працює більше 3 300 співробітників по всьому світу, а головні регіональні офіси знаходяться в США, Європі, Близькому Сході, Африці та Азії. 1 березня 2016 року компанія стала постійною частиною групи Berkshire Hathaway.

Заряджаючи найбільш важливі пристрої

В середньому щосекунди продається близько 63 продуктів Duracell по всьому світу. З'являється все більше пристроїв, які потребують енергії від батарейок. Споживачі асоціюють батарейки з зайцем Duracell і «Copper Top» (фірмовий колір батарейки Duracell). Ми прагнемо зміцнювати свою позицію, відповідаючи на нові запити ринку.

Ми хочемо бути вибором №1 споживачів у сфері засобів персонального постачання енергією і забезпечувати нашим партнерам довгострокову якість.

Через інновацію до успіху

Компанія Duracell завжди наголошувала на інновації, розробляючи більш компактні, потужні, ефективні і довговічні батарейки, ніж у конкурентів.
Починаючи з 1940-х років, коли був закладений фундамент компанії, Duracell став автором багатьох новинок на ринку батарейок, в тому числі лужних батарейок AA і AAA та перших батарейок-пігулок для слухових апаратів. Duracell стала першою батарейкою, яка потрапила на Місяць. Вона також першою забезпечила енергією бездротову мишку Logitech, яка значно спростила роботу з ПК.

Duracell продовжує розвивати інновації, виробляючи такі продукти, як батарейки Duracell Ultra Power – наші найпотужніші лужні батарейки. Значні інвестиції в дослідження і розвиток (R&D) дозволяють нам залишатися надійним постачальником в усьому – починаючи з найновших високоякісних іграшок і ігрових приставок, закінчуючи портативними технологіями постачання енергією смартфонів, що постійно розвиваються.

Гарантія якості і зменшення несприятливого впливу на навколишнє середовище

Гарантія якості Duracell перевищує вимоги стандартів ISO 9000, що свідчить про найвищу якість матеріалів, суворе тестування, перевірку продуктивності і споживання енергії. Перед тим, як залишити завод, кожна батарейка Duracell перевіряється, що гарантує максимальну продуктивність.

Унікальна технологія Duracell POWERCHECK™ дозволяє споживачам моментально перевірити рівень зарядки батареї Duracell із тим, щоб довикористати її в пристроях з меншим споживанням енергії. Це гарантує нашим клієнтам гарне співвідношення ціна-якість і дозволяє зменшити кількість відходів. Вже протягом кількох десятиліть лужні батарейки Duracell не містять важких металів.

Підтримка наших партнерів

Duracell – це бренд №1 на ринку батарейок, який рекомендують найбільші світові виробники пристроїв, завдяки витривалості і високій якості продуктів.

ЗАРЯДЖЕНО ЕНЕРГІЄЮ DURACELL